12 januari 2021

Denk mee over de toekomst van Opmeer!

Opmeer in 2030
Hoe ziet onze gemeente er dan uit?
En wat is daarvoor nodig?
Dit zijn belangrijke vragen en de Toekomstvisie Opmeer 2030 moet daarop antwoorden gaan geven. Als gemeente is het belangrijk om vooruit te kijken. De toekomstvisie helpt bij toekomstige plannen en om daarin keuzes te maken.

Deze visie kan niet ontwikkeld worden zonder inwoners! Wat vindt u belangrijk voor de toekomst van Opmeer? En hoe zorgen we ervoor dat we zijn voorbereid op toekomstige ontwikkelingen?

Denk mee over de toekomst van Opmeer!

De input van inwoners, ondernemers en lokale organisaties helpt om te bepalen waar we de komende jaren nog aan moeten werken, en ook wat al goed gaat en we dus moeten voortzetten.

In januari/februari kan iedereen zijn visie inbrengen over de toekomst van de gemeente Opmeer.  Er zijn toekomstcafé’s voor ondernemers, organisaties en verenigingen, huis aan huis wordt een kaart verspreidt die u met uw toekomstwens kan inleveren, er zijn gesprekken op de markt en in Opmeer wordt aan de Cappellehof een toekomstatelier ingericht. Daar kunt u binnenlopen voor een gesprek, zodra de winkels weer open mogen van de rijksoverheid natuurlijk.

Bij het opstellen van de Toekomstvisie Opmeer hebben is uw hulp hard nodig. Heeft u een wens of idee voor de toekomst? Laat die hier achter!

Houd ook de agenda in de gaten voor mogelijkheden om u uit te kunnen
spreken over de toekomst van Opmeer.

Lees het laatste nieuws over de toekomstvisie hier.