Samen verder: Opmeer Progressief als bundeling PvdA/GROENLINKS in Opmeer

Door Niko de Groot op 7 februari 2022

Over Opmeer Progressief (PvdA/Groenlinks Opmeer):

Opmeer Progressief is de lokale samenwerking van progressieve partijen in Opmeer. Onze beweging is het initiatief van PvdA en GroenLinks-leden in Opmeer.

Op de website https://opmeerprogressief.nl/      vind je vanaf nu alle informatie .

We doen als lijst 5: Partij van de Arbeid (PvdA)/GROENLINKS mee met de gemeenteraadsverkiezingen.  Met een mooi verkiezingsprogramma waarin onze 8 ambitie in een prachtige volzin verwoord worden: “Iedereen in Opmeer moet kunnen wonen en leven in vitale dorpen waar we zorgen voor elkaar, werken aan een beter milieu en een duurzame toekomst en dat alles in een groen en aantrekkelijk landschap met een bereikbaar bestuur. “  Hier vind je hier ook ons verkiezingsprogramma 2022-2026  Samen verder bouwen.

Ambitietafels :  In de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen organiseren wij online ambitietafels. U kunt van huis uit meekijken en meepraten. Iedere avond zitten aan onze tafel een aantal mensen met een visie, ideeën en kennis. De data en thema’s van deze online ambitietafels zijn. We beginnen steeds om 19.30 uur:

10 februari – Duurzaamheid
24 februari – Zorg
3 maart – Wonen
8 maart – Bereikbaar bestuur

De online evenementen worden uitgezonden via Zoom.  Schrijf je hier in voor de ambitietafels

Niko de Groot

Ik ben geboren en (grotendeels) getogen in de gemeente Opmeer en woon al ruim 25  jaar met mijn vrouw in Hoogwoud. Mijn grootste hobby’s zijn sociaal werk, cultuur schaatsen en fietsen. Elk jaar verheug ik me naar de zomer als ik ergens in Europa samen met mijn vrouw een bijzondere route fiets. Ik werk als

Meer over Niko de Groot